З трициліндрового двигуна Toyota Yaris зняли 480 к.с.

Toyota GR Yaris – повноцінний хот-хетч, представлений на початку 2020 року. При масі близько 1,3 тонни під капотом тридверки прихований найпотужніший трициліндровий турбодвигун Toyota – 1.6-літровий G16E-GTS з безпосереднім упорскуванням. З заводськими налаштуваннями такий агрегат видає 261 к.с. і 360 Н·м, німецькі тюнери з DTE-System раніше тільки за рахунок чіп-тюнінгу збільшили віддачу до 310 к.с. і 398 Нм, але австралійські мотористи пішли ще далі.

Ательє Powertune Australia також перепрошило блок управління двигуном, а також замінило в агрегаті клапанні пружини, встановило потужніший турбонагнітач і інтеркулер, більш продуктивний паливний насос, а також оригінальну випускну систему. У результаті на диностенді при вимірі «з коліс» GR Yaris показав ті самі 352.6 кВт при 7250 об/хв, а момент, що крутить, досяг 498.9 Н·м. Що ще цікаво, автомобіль працював на спиртовому паливі Е85 — суміші 85% етанолу та 15% бензину.

Незважаючи на визначні показники потужності та крутного моменту, невеликий двигун впевнено витримав випробування, зберігши в межах допустимого тиск олії та температуру охолоджуючої рідини. Мотористи звернули увагу на відсутність проблем із пропусками запалення чи детонацією. “Стокова” трансмісія – 6-ступінчаста “механіка” – також витримала перевірки.

Цей екземпляр Toyota GR Yaris належить Ендрю Хокінсу з Motive Video, який має намір виїхати з десяти секунд при старті з місця на чверть милі. Якщо задумане вдасться втілити, наступним кроком стане участь у кільцевих перегонах серії World Time Attack. За словами власника автомобіля, на даний момент це «найпотужніший і найшвидший GR Yaris у світі».